Przewaga konkurencyjna jest mierzona w tym, jakie osiągi otrzymujemy dzięki naszym zabiegom, związanym z promocja produktów czy usług, oraz technikami marketingowymi mającymi przede wszystkim wykreować firmę, jako przedsiębiorstwo silne, prężnie rozwijające się, i oferujące najlepsze produkty rynkowe. Wykorzystywane są w tych celach na przykład media, pośród których najpopularniejszą reklamą, jest jak każdy się domyśla reklama telewizyjna, następnie reklama radiowa, prasowa, internetowa, reklama bezpośrednia w przypadku roznoszenia ulotek, gazetek i wręczanie ich do rąk własnych klienta. Tego typu reklama, ma bardzo duże zainteresowanie wśród interesantów z danej branży. Przewagę konkurencyjną możemy podzielić przy najmniej na trzy grupy. Konkurencja względem jakości produktów i usług, konkurencja względem proponowanej ceny za usługi lub produkty, przewaga konkurencyjna w przypadku informacyjnym, inaczej mówiąc kreowania informacji, które docierają do zainteresowanych klientów. Przewaga informacyjna dzieli się z kolei na autonomiczną i służebną.

syndications.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ