Zainteresowanie współczesnego człowieka gotowaniem mocno wzrosło w ostatnich latach i widać jak na dłoni, że komercyjne stacje i korporacje medialne bardzo ostro naciskają na popularyzację magazynów i tytułów odpowiedzialnych właśnie za materiały kulinarne, tematykę gastronomiczną, informację o składnikach popularnych potraw. Patrząc na przeciętną ofertę sieci kablowych czy satelitarnych widać dzisiaj wyraźnie, że kwestia gotowania i kulinariów zajmuje już nie tylko kilkugodzinne fragmenty ramówek różnych stacji, ale otwierane są unikalne kanały wyłącznie dla widzów pragnących oglądać programy kulinarne. Dodatkowym atrybutem prowadzenia telewizji o gotowaniu jest mnogość najróżniejszych materiałów. Wystarczy posiadać własnych dwóch lub trzech dobrych kucharzy o umiejętnościach dziennikarskich, by przeprowadzić kilka programów tygodniowo z własnymi gośćmi i potrawami. Całą resztę ramówki z powodzeniem wypełnić można licznymi programami, których licencje są wyjątkowo tanie i bez większego problemu nabyć można prawo do transmisji kilkudziesięciu odcinków znanego na całym świecie programu kulinarnego czy podróżniczego o różnych smakach orientu. Stopniowo obok kanałów sportowych i informacyjnych oraz przyrodniczych to właśnie te kulinarne odgrywają coraz większą rolę w pozyskiwaniu reklamodawców.

dwakolory.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ